Onderzoekstage Nevis - Reisverslagen van Merel Visser - WaarBenJij.nu Onderzoekstage Nevis - Reisverslagen van Merel Visser - WaarBenJij.nu

Onderzoekstage Nevis

Het doel van de reis is natuurlijk om een goed verslag af te leveren en een advies te schrijven waar het eiland zijn voordeel mee kan doen. Voor mezelf hoop ik hier een heleboel te leren over de andere gebruiken, een andere cultuur, zelfstandigheid en alles wat er verder nog te leren valt!

23 April 2014

Update: Halverwege!

03 April 2014

Cross Chanel swimm Chalange!

30 Maart 2014

Dag 10-13

25 Maart 2014

En dat is 9!

19 Maart 2014

De eerste dagen in Nevis!
Merel

Samen met Daniëlla Fleming loop ik een onderzoekstage in Nevis. We studeren allebei fysiotherapie aan de Hogeschool van Leiden en we zijn op reis voor de minor International Health and Development. We gaan in Nevis onderzoek doen naar de barrières van personen die een CVA hebben gehad en we gaan een advies schrijven aan het ministerie van Nevis, het ziekenhuis en de fysiotherapeuten, over hoe de zorg en de participatie van CVA-patiënten verbeterd kan worden. Tegelijk is dit voor ons natuurlijk een geweldige kans voor nieuwe en leuke ervaringen!